Előny, hátrány
A hátrányok a világ, illetve a karakterek tekintetében fontos szerepet játszanak, ugyanis annál erősebb a Pc minél több vagy erősebb hátránya van(főleg kezdetben).
A hátrányok két dimenziósan azonnali pontokat érnek. Azaz az így kapott pontok rögtön mindenféle átváltás nélkül használhatóak fel, valamint 2D- s ugyanis két befolyásolója van annak hány pontot ér.
-Szintje: Minél életképtelenebbé teszi a hátrány karaktert annál több pntot ér ezt hármas skálán gondolom:
1pont: gyenge flúg (pl: gyengeelméjű)
2 pont: 3 kerekű (pl: eltévedsz)
3 pont: öngyilkos jelölt (pl: befelé nézel időnként, két-bal kezes)
-Százalék: Ez azt jelenti nem minden hátrány állandó, bármennyire is szereti a mesélő az ilyet, tehát annak függvényében mennyi esélyed van arra, hogy elő jöjjön a hátrányod 1-től 5-ig skálán mozog hátrány.
(Ez csak akkor kerül számításra, ha tétje is van, különben, hangulat elemként alkalmazható.)
1 pont: 20%
2 pont:40%
3 pont: 60%
4 pont: 80%
5 pont: 100%
Ennek a kettőnek a szorzata a hátrányból befolyó pont.
A hátrányok két dimenziósan azonnali pontokat érnek. Azaz az így kapott pontok rögtön mindenféle átváltás nélkül használhatóak fel, valamint 2D- s ugyanis két befolyásolója van annak hány pontot ér.
-Szintje: Minél életképtelenebbé teszi a hátrány karaktert annál több pntot ér ezt hármas skálán gondolom:
1pont: gyenge flúg (pl: gyengeelméjű)
2 pont: 3 kerekű (pl: eltévedsz)
3 pont: öngyilkos jelölt (pl: befelé nézel időnként, két-bal kezes)
-Százalék: Ez azt jelenti nem minden hátrány állandó, bármennyire is szereti a mesélő az ilyet, tehát annak függvényében mennyi esélyed van arra, hogy elő jöjjön a hátrányod 1-től 5-ig skálán mozog hátrány.
(Ez csak akkor kerül számításra, ha tétje is van, különben, hangulat elemként alkalmazható.)
1 pont: 20%
2 pont:40%
3 pont: 60%
4 pont: 80%
5 pont: 100%
Ennek a kettőnek a szorzata a hátrányból befolyó pont.